ADEGA recrimina a Baltar Pumar su postura respecto a la ZEPA de A Limia, que lamenta más teniendo en cuenta que se trata del representante de una institución provincial.
Para el colectivo ecologista la explicación de la postura de Baltar es puramente política, en base a la estrategia de "meter medo" a costa de las inofensivas aves de A Limia.

 
 

ADEGA acusa a Baltar de "meter medo" interesadamente a costa de las inofensivas aves

12 de SEPTIEMBRE de 2007: OURENSE DIXITAL

La Asociación para la Defensa Ecolóxica de Galicia, ADEGA, califica de "lamentabeis" las declaraciones del presidente del PP y de la Diputación de Ourense, José Luis Baltar, realizadas respecto a la declaración de ZEPA de A Limia. ADEGA lamenta el comportamiento del político ourensano teniendo en cuenta los cargos de responsabilidad que ocupa y que se trata de "un tema tan sensíbel e delicado como é a protección da natureza".
ADEGA recuerda a Baltar que la Unión Europea "antes de tomar unha decisión ten en conta os criterios da comunidade científica", y que "Galicia non conta con superficie protexida para aves aos ollos da lexislación comunitaria", razones por las que entiende justificada y razonable la decisión de las autoridades comunitarias.

"Do delirium político no que está derivando o Sr. Presidente da Deputación é ben deducible que o que lle importa a este dirixente é a postura dunha confrontación irracional partidaria coa finalidade de obter rédito electoral para ocultar a perda de protagonismo e influencia que as decisión dos cidadáns lle están restando". Así explica ADEGA la estrategia de Baltar Pumar en este asunto, que actuaría de este modo "a custa agora de meter medo coas inofesivas aves", dice el colectivo ecologista.
ADEGA insiste en que "as aves non supoñen unha ameaza senón unha oportunidade para a vida, a riqueza e a liberdade da Limia".

Imprimir Página
 
 
 
 
           
REDACCIÓN de Ourense Dixital