Home  
 
 
 
 
 

Porque "vale máis unha imáxe que mil palabras", los populares ourensanos acudieron la mañana de este jueves al Cuartel de San Francisco para denunciar el parón que sufren las obras todavía sin terminar en dicho recinto. Tanto el candidato al Congreso, Celso Delgado, como el portavoz del Grupo municipal del PP, Poly Novoa, coincidieron en señalar que "os cambios de goberno en Madrid, Santiago e Ourense só trouxeron o bloqueo das obras de San Francisco".

 
 

El PP denunció a pié de obra el parón que sufre el Cuartel de San Francisco

 
25 de ENERO de 2008: OURENSE DIXITAL

Tanto el candidato al Congreso por el Partido Popular y cabeza de lista, Celso Delgado, como el portavoz del Grupo municipal del PP en el Concello de Ourense, Enrique Novoa, revirtieron en la cabeza de cartel del PSOE al Congreso, la ministra Elena Espinosa, la responsabilidad del parón que desde hace meses sufren las obras proyectadas en el Cuartel de San Francisco, cual, según ellos, "exemplo de que a ministra non fixo nada por Ourense e o Goberno central, co permiso de Espinosa, maltrata á provincia de Ourensa", señaló Poly Novoa.
Los populares, que explicaron la cita con los medios de comunicación a pié de obras paradas porque "unha imaxe vale máis que mil palabras", destacaron que "o que hai feito até o de agora no Cuartel de San Francisco fixo o Partido Popular con Mariano Rajoy en Madrid". Enrique Novoa incidió en que "aquí vemos unha gestión e unha aposta que fixo o PP cando estaba en Madrid, nos sí que terminamos as obras pero eles non". Según el portavoz popular, "antes había proxecto e idea, agora non, como se pode ver".

Volver atras
Imprimir Página
 
 
           
REDACCIÓN de Ourense Dixital