Coincidiendo con estas fechas festivas, precisamente para intentar aminorar en lo posible la incidencia en la actividad ordinaria del Servizo, dieron comienzo los trabajos de ampliación del Hospital de Día Oncolóxico del Complejo Hospitalario de Ourense. Supondrán una inversión de aproximadamente los 25.000 euros, y el SERGAS asegura que se conseguirá ampliar en un 40% la superficie de la que actualmente dispone este Servizo. La nueva sala resultante pasará a tener 220 metros cuadrados.
 
 
Comenzó la ampliación del Hospital de Día Oncolóxico del Complejo Hospitalario de Ourense  

9 de DICIEMBRE de 2009: OURENSE DIXITAL

“Na liña de priorizar a atención ás patoloxías oncolóxicas marcada polo Servizo Galego de Saúde, a Dirección do Complexo Hospitalario de Ourense decidíu ampliar o Hospital de Día do Servizo de Oncoloxía, area que acolle aos pacientes a tratamentos quimioterápicos ambulatorios, e que grazas a esta iniciativa contará cun corenta por cento mais de espazo para a actividade diaria, cunha maior calidade asistencial”. Así lo aseguró este martes el Servicio Galego de Saúde, que asegura que los trabajos se han hecho coincidir con estas fechas festivas “para aminorar no posible a incidencia na actividade ordinaria do servizo.

Los trabajos supondrían una inversión de en torno a los 25.000 euros, y consistirán en el aislamiento temporal y reforma de los espacios adjuntos a la sala de tratamientos, que posteriormente pasará a formar parte del Hospital de Día, que ampliará su superficie en 85 metros cuadrados, según el SERGAS.
La nueva sala resultante tendrá una superficie de 220 metros cuadrados, y estará disponible en un período inferior a las dos semanas. La obra se realizará por vía de urgencia.

Según el SERGAS, el Hospital de Día del Servizo de Oncoloxía del CHOU acoge en distintos turnos a unos 50 pacientes en tratamiento de quimioterapia, 30 de los cuales coinciden a un tiempo. “Grazas a nova dispoñibilidade de superficie, ademais da mellora evidente para os pacientes da menor densidade espacial, permitirá desenvolver in situ tratamentos de soporte, como transfusións sanguíneas ou coidados paliativos, potenciando así unha atención mais integral e de calidade”, señalan las autoridades sanitarias.

Volver atras
Imprimir Página