“Hai unha nova vida no Partido Popular” junto a “unha etapa que rematou”, afirmó este miércoles el delegado territorial de la Xunta de Galicia en Ourense y hombre de confianza de Núñez Feijóo, Rogelio Martínez, al referirse al final de la etapa de Baltar Pumar como presidente de los populares ourensanos. Martínez destacó la figura “singular” e “irrepetible” de Baltar Pumar, pero con la que no toda la militante del PP ourensano se ha visto representado en el comité ejecutivo del partido, y llegó a comparar la era Baltar en Ourense con la era Fraga en el PP gallego. “O que vai vir agora nada ten que ver co que había antes”, afirmó Rogelio Martínez.
 
Noticias Relacionadas
  El delegado de la Xunta en Ourense cree que “a mellor opción é a de seguir” Baltar Pumar
  Frenética actividad en el PP ourensano para lograr una candidatura alternativa a Baltar
 
 
Martínez asegura que a partir de ahora “hai unha nova vida no Partido Popular” de Ourense
31 de DICIEMBRE de 2009: OURENSE DIXITAL

Tras matizar que sus opiniones se producían como militante del Partido Popular y no como delegado territorial de la Xunta de Galicia, Rogelio Martínez afirmó este miércoles que con el abandono de José Luis Baltar de la presidencia del PP de Ourense tras 18 años como presidente, se abre una nueva etapa en el partido.
Rogelio Martínez vaticina una etapa completamente distinta, en la que habrá más partido y menos presidente y presidencialismo. De hecho, Martínez destacó la figura de Baltar Pumar al que calificó “singular, que non se vai repetir”, para señalar que “hai unha etapa que rematou, hai unha nova vida no Partido Popular”.
“Polo tanto, o que vai vir agora nada ten que ver co que había antes”, señaló Rogelio Martínez.

De ahora en adelante, según Rogelio Martínez, lo mejor para el Partido Popular de Ourense “é que haxa un comité executivo donde todos nos sintamos representados, donde todos consideremos que ese é o noso comité, o de tódolos populares de Ourense”. Martínez llegó a afirmar que “ata agora había José Luis Baltar e en adiante haberá Partido Popular de Ourense”.
Preguntado si eso quería decir que al menos algunos militantes no se sienten representados por el comité del Partido Popular que preside Baltar Pumar, Rogelio Martínez explicó que “había unha figura que estaba por enriba de todo eso como houbo unha figura en Galicia que estuvo por enriba do Partido Popular de Galicia que se chamou Manuel Fraga, era Fraga e non era o Partido Popular, en Ourense era José Luis Baltar e non era o Partido Popular”.

“Vou a intentar a conciliación máxima entre tódolos militantes do partido, para facer un partido unido e forte”, señaló Rogelio Martínez, quien recalcó que ha llegado el final de una etapa. “É un traballo que lle recoñecemos todo o mundo, pero é a súa maneira de ser, o seu carisma, que traballou moito polo Partido Popular estes anos, pero nada que ver con unha participación de nova xente e de apertura a un comité executivo no que todos se sintan representados nel”, concluyó el que en Ourense es tenido también a estos efectos por el hombre de confianza del presidente regional del Partido Popular, Alberto Núñez Feijóo.

Volver atras
Imprimir Página