El Concello de Maceda es incapaz de atender la Axuda no Fogar que necesita su población, denuncia el PSOE
 
La concelleira del PSOE en el Concello de Maceda, Ana María Rodríguez, dice ver cumplidos los presagios que, recuerda, anunció hace un año, cuando advirtió de que, dada la población envejecida que tiene Maceda, muchas personas mayores se iban a quedar sin el servicio de Axuda no Fogar. Tal está ocurriendo, dice la socialista, que acusa al alcalde, el nacionalista Xabier Oviedo, de actuar de forma "insolidaria" con los más necesitados del concello.
 
 
 
 
8 de MARZO de 2013: OURENSE DIXITAL

La portavoz del Grupo Socialista en el Concello de Maceda y diputada provincial, Ana María Rodríguez Blanco, cuestiona que en este concello los recortes determinados en el Plan de Ajuste "cébanse case en exclusiva na eliminación de contratación de persoal de Axuda no Fogar (ayuda que califica de básica) e de educación, xa que o resto do persoal corresponde ao Grumir ou do mesmo perfil subvencionado", señala la concelleira socialista.
La concelleira ve cumplidos los presagios que, recuerda, anunció hace un año, cuando advirtió de que, dada la población envejecida que tiene Maceda, muchas personas mayores se iban a quedar sin el servicio de Axuda no Fogar.

Dice la socialista que "o alcalde (el nacionalista Xabier Oviedo) non o considera prioritario e, polo tanto, non lle adica diñeiro".
Habla de una actuación "insolidaria", y precisa al respecto que "moitas das pensións son mínimas ou baixa, aumentaron os gastos médico-farmacéuticos polas medidas do PP e a situación económica de moitas familias é dificil".
Una situación que, además, señala la portavoz socialista, afecta especialmente a muchas mujeres consignadas en su momento a las tareas de Axuda no Fogar: "por un lado suprímense postos de traballo, e por outro favorécese o traballo en precario", dice Ana María Rodríguez.

Por último, la concelleira socialista se refiere a la contratación "a dedo" de la conserjería del colegio. "A dedo" porque, explica, "non publicitar a praza polos cauces normais, criticada dende o verán, atrenta a transparencia na contratación do persoal do Concello e, polo tanto, é arbitraria".

 
Volver atras
Imprimir Página
 
 
 © Copyright OURENSE DIXITAL
 
 
     
   
  Ana María Rodríguez Blanco  
     
     
 
 
     
 
 
 
 
 
GALICIA, ÚLTIMA HORA